VALENTINA SAMOILENCO – pasionat promotor al obiceiurilor și tradițiilor populare românești(la aniversarea de 60 de ani) |
2-7 |
Ursu Valentina |
Imaginile primare în procesul creării cuvintelor:repere motivaţionalcognitive |
8-12 |
Pavel Vasile |
Relația dintre inteligența emoțională și stilul de comunicare la adolescenți |
13-18 |
Pleşca Maria |
Influența deficitului auditiv asupra dezvoltării personalității |
18-24 |
Ciobanu Adriana, Beschieru Tatiana |
Cărţile audio ca resursă didactică în studiul limbii şi literaturii |
25-28 |
Suff(Cartaleanu) Elena |
Surghiunul poporului meu |
29-35 |
Akmolla Guner |
O monumentală istorie a literaturii tătare crimeene |
36-41 |
Dumitru Anastasia |
Strategii de consiliere a familiei: depășirea dificultăților și a conflictelor interioare prin valorificarea muzicii |
41-46 |
Cuzneţov Larisa, Vacarciuc Mariana |
Utilizarea tehnicii Web Quest pentru dezvoltarea abilităților de comunicare la studenții filologi |
46-59 |
Veveriță Tatiana |
Творческие поиски Ирины Бурлаки в области художественного текстиля и дизайна |
59-73 |
Бабина Юлиана |
Implementarea Tehnologiilor Informaţionale și de Comunicație în clasele cu profil muzical-coral |
73-79 |
Braicov Luminiţa |
Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern |
79-85 |
Culea Uliana |
Importanța pragmaticii pentru producerea limbajului în contexte sociale |
85-91 |
Culea Uliana |
Topica părților de propoziție în textele de limbă română veche |
91-94 |
Ciobanu Valentina |
Modalitati de exprimare a complementului direct în limbile româna și germană |
94-103 |
Ciobanu Valentina |