| VALENTINA SAMOILENCO – pasionat promotor al obiceiurilor și tradițiilor populare românești(la aniversarea de 60 de ani) | 2-7 | 
| Ursu Valentina | 
| Imaginile primare în procesul creării cuvintelor:repere motivaţionalcognitive | 8-12 | 
| Pavel Vasile | 
| Relația dintre inteligența emoțională și stilul de comunicare la adolescenți | 13-18 | 
| Pleşca Maria | 
| Influența deficitului auditiv asupra dezvoltării personalității | 18-24 | 
| Ciobanu Adriana, Beschieru Tatiana | 
| Cărţile audio ca resursă didactică în studiul limbii şi literaturii | 25-28 | 
| Suff(Cartaleanu) Elena | 
| Surghiunul poporului meu | 29-35 | 
| Akmolla Guner | 
| O monumentală istorie a literaturii tătare crimeene | 36-41 | 
| Dumitru Anastasia | 
| Strategii de consiliere a familiei: depășirea dificultăților și a conflictelor interioare prin valorificarea muzicii | 41-46 | 
| Cuzneţov Larisa, Vacarciuc Mariana | 
| Utilizarea tehnicii Web Quest pentru dezvoltarea abilităților de comunicare la studenții filologi | 46-59 | 
| Veveriță Tatiana | 
| Творческие поиски Ирины Бурлаки в области художественного текстиля и дизайна | 59-73 | 
| Бабина Юлиана | 
| Implementarea Tehnologiilor Informaţionale și de Comunicație în clasele cu profil muzical-coral | 73-79 | 
| Braicov Luminiţa | 
| Abordări conceptuale și didactice ale fenomenului mass-media în sistemul educațional modern | 79-85 | 
| Culea Uliana | 
| Importanța pragmaticii pentru producerea limbajului în contexte sociale | 85-91 | 
| Culea Uliana | 
| Topica părților de propoziție în textele de limbă română veche | 91-94 | 
| Ciobanu Valentina | 
| Modalitati de exprimare a complementului direct în limbile româna și germană | 94-103 | 
| Ciobanu Valentina |